New zealand - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van keesenelly - WaarBenJij.nu New zealand - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van keesenelly - WaarBenJij.nu

New zealand

Door: Kees en Elly

10 December 2014 | Nieuw Zeeland, Oamaru

We zijn reeds 3 dagen in het land DownUnder. Het links rijden gaat goed. We zijn bij Lake Tekapo geweest en de Mount Cook hebben we gisteren bezocht. Nu zitten we in een supermarkt in Oamaru, waar ik op de mail kunnen kijken, we rijden richting Dunidin. Momenteel is het wat fris maar we hebben het ook al warm gehad.
De camper doet het prima. We moeten alleen ons bed opmaken, maar dan kunnen we er wel met z'n zessen zitten.
Tot een volgende keer,
Kees en Elly

• 10 December 2014 - 11:52

Ienke:

Wat leuk te horen dat alles goed gaat , ben benieuwd naar de foto`s ....
    liefs Ienke

• 10 December 2014 - 12:08

Annemarie:

Leuk om nieuws te lezen. Er wordt hier flink meegeleefd..Al een beetje omgeschakeld in de tijd? Veel plezier en we vinden het leuk om het verhaal te volgen. Groetjes aan iedereen. PS de kno arts was heeeel erg tevreden en ik ga vandaag op de planning voor de andere kant. Groetjes Annemarie

• 10 December 2014 - 14:22

Greet:

Erg leuk om te lezen waar jullie zijn en wat jullie allemaal beleven! Groeten, greet

• 11 December 2014 - 09:08

Ruud:

Hoi luitjes,

Leuk om al die bekende namen/plaatsen voorbij te zien komen. Doet herinneringen terugkomen! Als jullie overigens menen Down Under te zitten dan zitten jullie een eind uit de route en beledig je waarschijnlijk een aantal kiwi's. Down Under is nl. Aussieland (waar Peter, Marleen, Jack en Mike wonen - Marleen is nichtje van Annemarie). Oftewel jullie zijn in Land of the long white cloud, land van de All Blacks of Kiwiland. Heel veel plezier verder en ik volg het met interesse.

Groeten,
    Ruud