Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van keesenelly - WaarBenJij.nu Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van keesenelly - WaarBenJij.nu

Dunedin

Door: Kees en Elly Vink

11 December 2014 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Dag familie en vrienden,

Vanuit Dunedin een berichtje van ons.
Gisteren hebben we de Mouraki boulders gezien en zeehonden. Vanmorgen zijn we richting Dunedin gereden. Daar hebben we eerst op de Baldmanstreet gelopen. Dit is de steilste straat van de wereld en genomineerd in het Guinnessbook of records waar ook nog mensen aan wonen. Daarna zijn we via het station (prachtig gebouw) de stad zelf ingelopen om een aantal kerken, de St.Pauls kathedraal en de First Church, te bekijken. Na dit alles zijn we weer in de camper gestapt om Albatrossen bij Otago Peninsula te bekijken. Hier leven de Royal Albatrossen. Inmiddels is het zo laat dat onze magen rammelen, dus nu naar de camping.

Tot een volgende keer,

Kees, Elly, Hugo, Jasperdina, Jochem en Arjan

• 11 December 2014 - 12:23

Trudy Vink:

Hallo allemaal,

Bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag! Zijn jullie alweer een beetje in balans,na een lange reis en tijdverschil? Goed te horen en lezen dat de reis goed is gegaan en dat jullie nu in een lekker temperatuurtje kunnen beginnen aan een mooie reis. Heeft pa het ook al een beetje naar zijn zin? Als ik dit schrijf is het bij jullie nacht en wij zitten midden op de dag en wel 11 dec 12.20 uur.Fijne reis weer en tot de volgende keer. Liefs Trudy

• 11 December 2014 - 13:44

Aad En Piet:

Hallo lieve vrienden,
    Wat leuk om te horen dat jullie het naar de zin hebben en al heel wat hebben gezien.Ook begrijpen wij dat het daar lekker weer is.
    Maar dat we gelezen hebben dat jullie iedere dag je bed op moeten maken vinden wij wel erg "zielig" voor jullie hoor maar misschien denken jullie nog eens aan ons hoe wij het hebben als we k(r)amperen!
    Nou luitjes, geniet nog lekker.
    Lieve groetjes van jullie vrienden uit Boskoop.

• 12 December 2014 - 10:15

Ienke:

Wat leuk al die berichtjes, natuurlijk zoek ik meteen de plaatsjes en ook de albatrossen op via internet ..leuk...Jullie reis is net begonnen en nu al zoveel gezien.....Genieten .....
    Ik geniet met jullie mee,
    liefs Ienke