Vliegen en Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van keesenelly - WaarBenJij.nu Vliegen en Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van keesenelly - WaarBenJij.nu

Vliegen en Singapore

Door: Kees en Elly

06 December 2014 | Singapore, Singapore

Dag familie en vrienden,
Momenteel zitten we nog in het vliegtuig. Doordat Hugo een laptop bij zich heeft kan ik alvast wat schrijven en als we in Singapore aankomen hopen we het te verzenden.

Vanmorgen, 5 december 2014, werden we om 7.30 uur opgehaald door Ed en Trudy. Aangekomen op Schiphol moesten we naar Balie 30 in de vertrekhal nr. 3. Daar kwamen 2 zussen van mij afscheid nemen en tot mijn verbazing zagen we ook Martin(Kees wist ervan maar mocht het niet aan mij vertellen. Hugo en Jasperdina werden door haar ouders afgezet bij de vertrekhal.

Na een onzekere tijd kunnen we toch onze reis maken. We zullen er dan ook van genieten.
We zullen straks nog een ontbijt krijgen. De bediening aan boord is werkelijk fantastisch.

Het is nu vrijdagavond in Nederland 20.30 uur. De verwachting is dat we om zaterdag om 06.00 uur lokale tijd in Singapore aankomen. In Nederland is het dan nog vrijdag 23.00 uur.
Op een hoogte van bijna 12 km. Vliegen we, buiten is het -49 graden en binnen is het heerlijk warm.

Inmiddels zitten we na een aantal uren geslapen te hebben in de lounge van het transithotel. Nog 2 uur en dan vliegen we door naar N.Z. Het is lokale tijd 17.30 uur. Tot nu gaat alles goed. Hier is het 27 graden, boven nul uiteraard.

Groeten Kees en Elly

• 06 December 2014 - 11:49

Ienke:

Wat fijn te horen dat de reis spoedig verloopt en dan die verassing op schiphol...hartverwarmend...
    De gele dag heb ik jullie vlucht gevolgd ,dus wist precies waar jullie "hingen "
    Goede reis verder en tot de volgende mail,
    Liefs Ienke

• 06 December 2014 - 14:55

Ed Vink:

Singapore als het goed is net weer verlaten. Op naar down under. Hier schijnt nu het zonnetje en is het ca. 7 graden. Goede reis verder. gr, ETWD

• 07 December 2014 - 19:43

Jolien Nak:

welkom in Nieuw Zeeland.

Goede vlucht gehad zo te lezen.

Vanmorgen gezamenlijke dienst gehad in de Geestgronden. Altijd indrukwekkend.

Fijne tijd!

Jolien Nak

• 07 December 2014 - 19:56

Gerjan:

Goeiemorgen Kees en Elly,
    Want dat is het inmiddels bij jullie maandagochtend!
    Hier is het zondagavond en het 8 uur journaal
    gaat zo beginnen. Hier was het een dag met regen en grijze luchten.

Wij gaan jullie reisverslagen zeker volgen. Sterker nog:
    hier thuis op de bank, hebben wij de tijd en
    het weer van Wellington in onze smartphones gezet!

De lange vliegreis is achter de rug en nu heerlijk
    genieten van familie en dat prachtige land! Heel veel plezier!!
    Groetjes Gerda en Jan.