Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van keesenelly - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van keesenelly - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Kees en Elly

30 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

28 en 29 januari 2015
Deze 2 dagen zijn we bij m'n broer Jan in Taumaranui geweest. De tijd die we hadden hebben we gebruikt om o.a de koffers te pakken. Ook hebben we even kunnen uitrusten.
30 januari 2015
Momenteel zitten we op het vliegveld in Auckland. Vanmorgen de camper ingeleverd en met de bus naar het vliegveld. Daar aangekomen worden we verrast door m'n broer Sijtze en zijn vrouw Ineke. Na koffie met wat lekkers en bijgepraat te hebben zijn we door de douane gegaan waar onze handbagage open moest. We hadden n.l. 2 flesjes die ieder een totaal inhoud konden hebben van 250 nl. Deze waren zowat leeg dus wij dachten dat die wel meekonden. Nee dus, dat was inleveren. Nu is het even afwachten tot we het vliegtuig inkunnen. Over een uur staat de vertrektijd gepland. We verlaten een warm land (nu 28 gr.) en gaan naar een bibber de bibber land(Nederland).

• 30 Januari 2015 - 01:52

Ed Vink:

De vliegreis net gestart met de Airbus A 388 (of A380 - 800). Via flightware.com zojuist weergegeven als opgestegen om 13.42 uur. Goede reis en behouden thuiskomst.

Groet, Ed

• 30 Januari 2015 - 08:39

Ienke:

Beste Elly en Kees,
    Zo is er dan weer een eind gekomen aan jullie prachtige reis,waar ik een beetje van mee mocht genieten.
    Welkom thuis in een wit Zwaanshoek !

• 30 Januari 2015 - 08:59

Ed Vink:

Volgens flightaware.com hebben jullie net Australië verlaten en vliegen boven zee. Voor degene die de reis willen volgen vlucht SQ 286 (Aucland - Singapore) en SQ 324 (Singapore - Amsterdam).
    Pa en Ma spreken/zien elkaar wellicht via Skype op Singapore Airport. Fijne reis verder. Gr, Ed

• 30 Januari 2015 - 11:29

Marja En Niek Stokman:

Beste Elly en Kees.

En zo is er van een prachtig avontuur weer een einde gekomen.
    We vonden het heel leuk om de reis met jullie mee te mogen volgen !
    Een goede reis terug en we spreken elkaar weer gauw.

Groetjes Niek en Marja

• 30 Januari 2015 - 13:27

Kees En Lydie:

Beste neef en nicht
    We wensen jullie een veilige reis en ook gezond weer thuis.
    Tot 21 maart de uitnodiging komt er aan.
    Tot dan groetjes Kees en Lydie