Bijna naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Zwaanshoek, Nederland van keesenelly - WaarBenJij.nu Bijna naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Zwaanshoek, Nederland van keesenelly - WaarBenJij.nu

Bijna naar Nieuw Zeeland

Door: Elly en Kees Vink

30 November 2014 | Nederland, Zwaanshoek

Momenteel bevinden we ons nog in Nederland waar het flink regent. Over een paar dagen, n.l. a.s. vrijdag hopen we het betere weer op te zoeken nadat we eerst ongeveer 24 uur ons verblijf hebben aan boord van een vliegtuig.
Als jullie nog meer verslagen willen lezen kun je ook gaan naar: www.hugoenjasperdina.waarbenjij.nu.
Zoals jullie weten reizen we met 6 personen. t.w. Hugo en Jasperdina, Jochem en Arjan en wijzelf.

Groeten van ons,
Elly en Kees

• 30 November 2014 - 20:34

Ed Vink:

emailbericht ontvangen van "bijna naar Nieuw Zeeland". Aansluitend via link heel verslag gelezen. Aan de andere zijde van de wereld zal het ongetwijfeld beter weer zijn. Zou wel een paraplu voor de zekerheid meenemen.

Geniet nog enkele dagen van het nederlandse weer in 2014.

gr, Ed

• 30 November 2014 - 20:36

Ienke:

Hallo, Kees en Elly,

Ja hoor,, het werkt ,leuk om jullie te volgen!
    Goede reis en tot de volgende keer, liefs Ienke